skip to main content

Content language

Contact us: CRM@email.irandoc.ac.ir
مدیریت > مدیریت اسناد و مدارک
PREFERRED TERM
مدیریت اسناد و مدارک
TYPE
  • http://www.irandoc.ac.ir/onto/irandoc-meta/Concept

BROADER CONCEPT
ENTRY TERMS
  • مدیریت مدارک

SCOPE NOTE
  • کار ایجاد، دریافت، شناسایی، طبقه‌بندی، آرشیو سازی، کنترل ، نگهداری و امحای اسناد و مدارک، خواه به شکل فیزیکی و خواه به شکل الکترونیکی. مدیریت اسناد از جمله مشتمل بر مدیریت فرمهای اداری، گزارشها، آیین‌نامه‌ها، مکاتبات، پرونده‌های جاری و بایگانی راکد است و مدیریت اسناد و مدارک همچنین روش و شرایط استفاده و در دسترس قرار دادن اسناد و مدارک به اشکال مختلف (کاغذ، فیلم، نوار، عکس، دیسکت، سی دی و مانند اینها) را مشخص می‌کند.

IN OTHER LANGUAGES
Records management

English

URI
http://www.irandoc.acir/onto/irandoc/AEM000144
Download this concept: