PREFERRED TERM
مدیریت اسناد و مدارک
TYPE
-
http://www.irandoc.ac.ir/onto/irandoc-meta/Concept
BROADER CONCEPT
RELATED CONCEPTS
ENTRY TERMS
-
مدیریت مدارک
SCOPE NOTE
-
کار ایجاد، دریافت، شناسایی، طبقهبندی، آرشیو سازی، کنترل ، نگهداری و امحای اسناد و مدارک، خواه به شکل فیزیکی و خواه به شکل الکترونیکی. مدیریت اسناد از جمله مشتمل بر مدیریت فرمهای اداری، گزارشها، آییننامهها، مکاتبات، پروندههای جاری و بایگانی راکد است و مدیریت اسناد و مدارک همچنین روش و شرایط استفاده و در دسترس قرار دادن اسناد و مدارک به اشکال مختلف (کاغذ، فیلم، نوار، عکس، دیسکت، سی دی و مانند اینها) را مشخص میکند.
IN OTHER LANGUAGES
Records management
English
URI
http://www.irandoc.acir/onto/irandoc/AEM000144