skip to main content

زبان محتوا

پشتیبانی: CRM@email.irandoc.ac.ir
مدیریت > مدیریت اسناد و مدارک
اصطلاح مرجح
مدیریت اسناد و مدارک
نوع
  • http://www.irandoc.ac.ir/onto/irandoc-meta/Concept

مفهوم اعم
اصطلاح‌های نامرجح
  • مدیریت مدارک

یادداشت دامنه
  • کار ایجاد، دریافت، شناسایی، طبقه‌بندی، آرشیو سازی، کنترل ، نگهداری و امحای اسناد و مدارک، خواه به شکل فیزیکی و خواه به شکل الکترونیکی. مدیریت اسناد از جمله مشتمل بر مدیریت فرمهای اداری، گزارشها، آیین‌نامه‌ها، مکاتبات، پرونده‌های جاری و بایگانی راکد است و مدیریت اسناد و مدارک همچنین روش و شرایط استفاده و در دسترس قرار دادن اسناد و مدارک به اشکال مختلف (کاغذ، فیلم، نوار، عکس، دیسکت، سی دی و مانند اینها) را مشخص می‌کند.

در زبان های دیگر
Records management

English

URI
http://www.irandoc.acir/onto/irandoc/AEM000144
این مفهوم را بارگیری کن: